czwartek, 8 maja 2014

Angielska lampka nocna

Lampka z odzysku, angielska


Straszliwie zmasakrowana
otrzymała nowe życie


Renowację rozpoczęłam od abażura



Potem zmatowiłam podstawę lampki


i pokryłam ją farbą caffe latte i magnolią Dekorala
Drewno w niektórych miejscach przeszlifowałam papierem ściernym, 
by odkryć drewno, a potem całość pokryłam satynowym lakierem Fluggera 


Ponieważ abażur był za krótki, widać było oprawkę żarówki, 
więc dokleiłam koronkę


Niestety, zamówiona angielska żarówka, jeszcze nie dotarła,
więc nie zademonstruję,  jak świeci


Taki słodki komplecik....


4 komentarze:

  1. komplecik jest cudny !! podoba mi się cały kącik:)
    pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za miłe słowa, dodatki zajmują najwięcej czasu.... Pozdrawiam

      Usuń
  2. Pięknie to wygląda! Super wykończyłaś lampkę koronką, teraz to już prawdziwy komplet - nic, tylko parzyć pyszną herbatkę i odpoczywać :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za cenne uwagi i odwiedziny, zapraszam ponownie