wtorek, 6 maja 2014

Poduszka i abażur w róże do kompletu

Pozostał mi materiał, 
więc wykorzystałam go do uszycia 
poduszki i abażura do lampki





w pierwszym odruchu chciałam uszyć poduszkę w stylu Annie Sloan
ale stwierdziłam, że uszyję jeszcze abażur, a na dwie rzeczy nie starczy mi materiału..


Wczoraj uszyłam firankę, którą ozdobiłam koronką 
zrobioną przeze mnie na szydełku



Zdecydowałam się na prostą powłoczkę z zamkiem







O ile z poduszką poszło mi łatwo, 
o tyle przy abażurze musiałam się trochę nagłówkować





Wyszedł całkiem zgrabny komplecik...
teraz jeszcze pozostała mi reszta lampki do renowacji



5 komentarzy:

  1. Uroczy komplet, zwłaszcza lampka!!! Dużo pracy, ale opłacało się, wygląda ślicznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za uznanie. Zapraszam częściej i pozdrawiam

      Usuń
  2. Super :)Ty się nigdy nie nudzisz :) Dominika

    OdpowiedzUsuń
  3. cudny komplet, lubie takie rózane motywy

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za cenne uwagi i odwiedziny, zapraszam ponownie