poniedziałek, 23 marca 2015

Tydzień zaczynam żartem

Najpierw popatrzyłam, a potem mnie rozbawił,
więc go pożyczyłam od Nowej Obserwatorki
mam nadzieję, że nie będzie mi miała za złe...


Na dobry początek już było, teraz muszę się wyżalić
nie wziełam udziału w wielkanocnym wyzwaniu u Ilonki, czego strasznie żałuję, bo od dwóch tygodni wymieniam zdjęcia w sklepie i już mam dość, ale ok. 80 % już za mną..
Tak po krótce - jest w ofercie ok. 1500 przedmiotów
a każdy ma przynajmniej 2 zdjęcia w porywach do 5...
Każdy przedmiot trzeba ułożyć, obfotografować, obrobić, dopiąć logo i wymienić na stronie....




pozostają jeszcze nowości
które dodatkowo trzeba jeszcze opisać...


mam nadzieję, że efekt będzie wymierny
na stronie

3 komentarze:

  1. żarcik świetny!! poprawił mi humor chyba na cały dzień, choć ten orzeźwiający wiaterek nie do pozazdroszczenia:D
    spokojnego tygodnia Olu, będzie lepiej:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za pocieszenie, tydzień jak na razie zaczął sie fatalnie, zobaczymy, co dalej... Miłego tygodnia!

      Usuń
  2. Makabryczna praca - nie zazdroszczę, ja nawet nie lubię obrabiać zdjęć i zawsze wybieram takie, które wymagają tylko minimalnych interwencji...
    Dużo siły, a potem pełnego radości odpoczynku :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za cenne uwagi i odwiedziny, zapraszam ponownie