czwartek, 21 maja 2015

Nagle mnie olśniło...

W kwestii sofki - na razie szukam tapicera, przynajmniej takiego, który popatrzy i doradzi, albo zrobi za małe piniądze, sofka musi swoje odstać - nie chcę robić na siłę, bo potem będę tylko niezadowolona
A olśniło mnie, bo...
Jak pamiętacie dostało mi się trochę mebli - 
nie bardzo wiedziałam, co z nimi wszystkimi zrobić


Na początku tygodnia moja siostra wysłała mi maila z linkiem do mojego ulubionego sprzedawcy na Allegro - Antik-Centrum 


- no i mnie olśniło - mam pomysł na łóżka
Widziałam podobne u Szymona 
i u Doroty - 
więc dlaczego nie mam spróbować?





3 komentarze:

  1. ciekawa jestem coś Ty tam wymyśliła:D

    OdpowiedzUsuń
  2. Czekam na całość ale już widzę że będzie coś niesamowitego :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zapowiada się bardzo interesująco :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za cenne uwagi i odwiedziny, zapraszam ponownie