niedziela, 24 lipca 2016

Kamienie naturalne

Cieszą się ogromną popularnością. Dzięki targom są coraz bardziej dostępne. Zaobserwowałam pewną sezonowość w popularności kamieni (małe sprzedają się latem, większe zimą, choć to nie jest regułą), ale generalnie zawsze są na topie. 


Dlaczego kamienie naturalne? Bo są niepowtarzalne, bo są dedykowane znakom zodiaku, bo wpływają leczniczo na organizm, bo mają "magiczne możliwości ;)


Z tą magią to tak trochę z przymróżeniem oka, ale mając w ręku naprawdę różnorakie kamienie, niektóre okładam, a niektóre same mi zostają w ręce... Tak jest z kamieniem księżycowym, szafirem, perłą. Nie mogę obok nich przejść obojętnie...
Kilka przykładów naturalnych kamieni
agat:



ametyst:


akwamaryn:


apatyt:


amazonit:


labradoryt:


kamień księżycowy:


cytryn:


frenit:


szafir:


szmaragd:


turmalin:


muszla szara:


i przyjmujący wszystkie kolory howlit:


kamienie można ze sobą dowolnie łączyć, 
a to moje ulubione:


Do nabycia w sklepie na


5 komentarzy:

  1. Wszystkie propozycje bardzo mi się podobają. Ale chyba najbardziej wpadł mi w oko akwamaryn, apatyt i amazonit :) Pozdrawiam
    ps a frenit to taki agrest ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne wszystkie:) Muszla szara jest nr 1:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Łał! Jakie cudeńka :* ten agat w niebieskim kolorku skradł mi serce i muszka szara - jak dla mnie rewelacja! Dziękuję za odwiedziny :* Buziaki :****

    OdpowiedzUsuń
  4. wszystkie są piękne, a każdy osobno ma swój urok

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za cenne uwagi i odwiedziny, zapraszam ponownie